Accountmanager

 

Heb je ervaring met inkoop en/of leveranciersketens in de zorg? Ben je goed in het aangaan en onderhouden van relaties met leveranciers en zorginstellingen? Vind je het leuk om te achterhalen waar medische producten nu precies vandaan komen en welke beschikbaarheidsrisico’s er spelen? Dan komen we graag met je in contact! 

Waar ga je werken?

Als accountmanager maak je onderdeel uit van het programmabureau van Zorg Inkoop Netwerk Nederland en ben je voornamelijk werkzaam in de projecten Supply Chain Resilience en Procurement Intelligence Desk. Voor deze projecten onderhoud je contacten met verschillende partijen en maak je op basis van de ontvangen data/informatie, analyses en rapportages die gedeeld kunnen worden met zorginstellingen.

Wat ga je doen?

 Je begeleidt de campagnes, waarmee we supply chains van kritieke medische producten in kaart brengen, inclusief potentiële beschikbaarheidsrisico’s. Je bent de vertegenwoordiger van Zorg Inkoop Netwerk Nederland die het contact onderhoudt met leveranciers en zorgt dat zij deelnemen aan de campagnes. Verder:

  • Heb je een centrale rol in het onboarden van leveranciers zodat ze mee willen werken en de vragenlijsten invullen.
  • Zorg je er samen met de functioneel beheerder voor dat er op basis van de verstrekte gegevens rapportages worden gerealiseerd en verstrekt aan zorginstellingen.
  • Heb je een belangrijke rol in het betrekken van zorginstellingen, zodat ze weten hoe ze aan jouw rapportages komen en ze gaan gebruiken in hun inkooppraktijk.
  • Ontwikkel je het project verder op basis van de ervaring uit de eerste campagne en met input van de leveranciers en zorginstellingen die in onze klankbordgroepen zitten en zorg je dat het gerenommeerde producten en inzichten voor de zorg oplevert.
  • Je bent in staat om (strategische) rapportages (bijvoorbeeld over bepaalde productgroepen of kwetsbaarheden die bij meerdere producten van toepassing zijn) te maken en toe te lichten aan de stuurgroep, zorginstellingen en/of leveranciers.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een HBO of WO-opleiding en hebt minimaal vijf jaar werkervaring
  • Je hebt ervaring met inkoop of verkoop en/of supply chain management en bent in staat om marktonderzoeken te doen. Ervaring bij een inkoopafdeling van een ziekenhuis of in de medische sector is een pré.
  • Je bent communicatief sterk (schriftelijk en mondeling) en goed in staat om leveranciers te overtuigen mee te werken en met hen samen te werken (gericht op optimalisatie van relaties)
  • Je hebt analytische vaardigheden en bent in staat om data om te zetten in managementinformatie die voor de stakeholders overzichtelijk en begrijpelijk is.
  • Je bent oplossings- en praktijkgericht.
  • Je bent een sparringpartner voor de programmamanager en projectmanagers binnen Zorg Inkoop Netwerk Nederland.
  • Je vindt het leuk om in een nieuwe organisatie als Zorg Inkoop Netwerk Nederland zelf je weg te zoeken en bij te dragen aan de organisatieontwikkeling.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden je een uitdagende en zeer afwisselende functie bij een unieke samenwerking in de Nederlandse zorg. Uiteraard hoort hier een uitstekend pakket aan arbeidsvoorwaarden bij. Je kunt rekenen op een prettige werksfeer in een informele (on-en offline) omgeving met betrokken en gedreven collega 's.

  • Een dynamische en uitdagende functie voor 30 - 36 uur
  • Locatie is hybride; 's-Hertogenbosch en thuis
  • Een informele werksfeer in een hecht team waarbij de kernwaarden verbindend, deskundig en betrokken hoog in het vaandel staan. 
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring en werkniveau in FWG 55 conform cao Ziekenhuizen
  • 8,33% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering. 

Meer weten?  Herken je jezelf in dit profiel? Stuur je CV met motivatie naar secretariaat@zinn.nl. Bel gerust met Martijn de Ruiter (06 10 08 77 54) als je vooraf vragen hebt voor meer informatie over deze boeiende functie.